onsdag, april 09, 2008

En månad senare

Humöret börjar långsamt vända uppåt. Tror jag. Jag saknar Lund men jag försöker frammana de positiva sidorna med flytten så gott jag kan. Dom är ganska många trots allt. Jag har inte särskilt mycket att berätta om dock. Mars var Warhol på Moderna museet, lite experimentell jazz, 40 graders feber samt övningskörning i mängder. Det är grymt påfrestande att köra i Stockholm. Både Mange och Ted har hälsat på också.

Jag har en ny leksak. En Canon EOS400D digitalkamera med diverse objektiv. Bilder kommer så småningom.

2 kommentarer:

Hans sa...

Det var pa tiden att man fick höra ifrån dig. Du kommer med akka sakerhet att acklimatisera dig snart ser fram mot bider. Ha det bra. Hans

Martin sa...

Jo, Stockholm blir kanon. Fast jag tar alltid lång tid på mig att bli bekväm i nya omgivningar.
Däremot trivs jag i Lost in Translation-känslan av att vara en total främling i en totalt främmande miljö. Måste resa mer.