onsdag, april 23, 2008

Same old story

Det går rätt trögt med det här bloggandet. Kanske lite meningslöst att fortsätta egentligen men jag tänker väl försöka även om jag får allt sämre med tid. Efter ett par månader i Stockholm börjar jag hamna efter med det mesta av min (tyckte jag) rätt anspråkslösa planering. Inget går så snabbt som det borde och arbetsdagarna blir längre och längre. Hur fasen ska man motverka det här? Jag vill inte tillbaka till tiotimmarsarbetsdagar igen.

Apropå inget särskilt så blev jag som väntat uppsagd från min lägenhet så nu får jag börja om circusen med att hitta nånstans att bo igen. Mina kontakter i den här staden är inte vad de borde vara.

Nu ska jag i alla fall gå och dricka rejält med öl och se på fotboll. Man U mot Barca. Vilket grymt självmål Jon Arne Riise skallade in igår förresten.

1 kommentar:

Hans sa...

Hej,

Tycker du skall halla live i bloggen. Det haller mig informerad om laget. Trist att höra om bostads problemet. Avundas dig inte alls och vet hur det kanns, flyttade själv tre gånger inom loppet av ett ar. Hoppas att allt ordnar sig.