onsdag, augusti 23, 2006

Burning the midnight oil

Så sitter man här klockan elva på kvällen som vanligt och sliter med artiklar. Jag är trött men måste få klart ett pekoral om en peruansk lav innan veckan är över. Mycket smått petande med detaljer. Och det jäkla latinet! Man åtar sig många märkliga uppgifter här i livet. Som avkoppling försöker jag få in lite bilder i bloggen. Och det tycks som om jag fattat hur så här är några foton från the land of the Apfelstrudel. Lala di da!

Här i dalen är det allt bra rart!












Liten alpklocka












Ängsnäva











En ko











Yours truly in hardcore action

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Martin. Skoj att se lite bilder fran Osterrike (var det vel, eller var det nagan annastans). Ser herligt ut.

Martin sa...

Visst är det Österrike. Ska se om jag kan lägga in lite fler bilder senare.

Anonym sa...

Efter att ha läst rubriken så trodde jag att inlägget skulle handla om hur du brutalrensade i din skivsamling...